Har du fortfarande problem med din nya anslutning?

Nu närmar vi oss slutet på övergången till vår nya fiberanslutning.
Vi behöver samla ihop de som fortfarande har problem med sin anslutning. En samlad lista med de problem som inte är åtgärdade skall skickas till berörda leverantörer så att de kan åtgärdas så fort som möjligt.

Har du fortfarande problem med med dina tjänster (Bredband, Telefoni, TV) så behöver vi få veta följande:
Vilken eller vilka tjänst/er är berörda: Bredband, TV, Telefon
Hur yttrar sig problemet? (Beskriv så noggrant som möjligt)
Har du varit i kontakt med någon kundtjänst? Vilken?
Ditt namn:
Din adress:
Din fastighetsbeteckning:
Ditt personnummer:
Skicka dessa uppgifter via mail till: anslutningsproblem@orff.se

Det finns ett formulär för att fylla i uppgifterna. Det är det enklaste sättet att säkerställa att du kan få din anslutning att fungera så fort som möjligt.

Formulär